Cytavision: 32% στην ψηφιακή επί πληρωμή

News->Κύπρος->Cytavision: 32% στην ψηφιακή επί πληρωμή [ Find ]  
Στείλε το άρθρο με Email Cytavision: 32% στην ψηφιακή επί πληρωμή

 

Cytavision: 32% στην ψηφιακή επί πληρωμή

kyprianou_cytavision2_120

Στο τελικό στάδιο αναβάθμισης βρίσκεται η πλατφόρμα της Cytavision για να βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών Catch up TV, Pay per View, VoD.  Επίσης, η εναλλαγή καναλιών θα γίνεται σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτα. Ταυτόχρονα, προγραμματίζει την εισαγωγή νέων υπηρεσιών, όπως προβολή καναλιών υψηλής ευκρίνειας (HD), υποστήριξη προγραμμάτων 3D, ενοικίαση ταινιών με συνδρομή (Subscription-VoD) κ.α.

Αυτά, αλλά και τις πρόσφατες κινήσεις της Cytavision με νέες συμφωνίες στο αθλητικό και ψυχαγωγικό κομμάτι αναλύει ο διευθυντής διαχείρισης υπηρεσιών της Cytavision Γιώργος Λαμπριανού.


Το 2012 ξεκίνησε με δυναμικές συμφωνίες που αφορούν στον εμπλουτισμό του περιεχόμενου που προσφέρει η Cytavision. Τι έχουν να κερδίσουν οι συνδρομητές σας;

Στη Cytavision δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στις ανάγκες των τηλεθεατών μας, οι οποίοι καθορίζουν στις πλείστες περιπτώσεις τις επόμενες μας κινήσεις.

Αρχίσαμε τη νέα χρονιά με σημαντικές συμφωνίες για ακόμη περισσότερο εμπλουτισμό του περιεχομένου μας.

Ως ο πιο σταθερός και βασικότερος παίκτης στο χώρο του αθλητικού περιεχομένου με αποκλειστικά  τηλεοπτικά δικαιώματα από την Κύπρο και όλο τον κόσμο, εξασφαλίσαμε σπουδαίο αθλητικό περιεχόμενο για τους Κύπριους φιλάθλους για την τριετία 2012-2015.

Συγκεκριμένα, εξασφαλίσαμε τα δικαιώματα μετάδοσης του UEFA Champions League με τη ζωντανή μετάδοση όλων των αγώνων (PLAY-OFF και Oμίλων) που διεξάγονται τις Tρίτες και τις Τετάρτες.  Επίσης, εξασφαλίσαμε τα δικαιώματα ζωντανής προβολής των αγώνων του Europa League. Η συμφωνία περιλαμβάνει τη ζωντανή μετάδοση όλων των αγώνων από τη φάση των Ομίλων μέχρι τους ημιτελικούς αγώνες, πλην της πρώτης επιλογής που σύμφωνα με τους κανονισμούς της UEFA, θα μεταδίδεται από κανάλι ανοικτής ζώνης.

Πέραν από τις πιο πάνω διεθνείς διοργανώσεις, σε τοπικό επίπεδο, η Cytavision έχει συμφωνήσει  με την Ομόνοια για τα δικαιώματα των ευρωπαϊκών αγώνων της ομάδας στις προκριματικές φάσεις των διοργανώσεων της UEFA. Συγκεκριμένα, από το 2013, εννέα εντός έδρας αγώνες της Oμόνοιας στην Ευρώπη, για την προκριματική φάση, θα μεταδίδονται αποκλειστικά από τη Cytavision.

Οι πιο πάνω συμφωνίες συμπληρώνουν με τον πιο δυναμικό τρόπο το πλούσιο αθλητικό περιεχόμενο που μπορούν να παρακολουθούν οι συνδρομητές μας, από τα αποκλειστικά της κανάλια Cytavision Sports 1, 2, 3, 4 και 5, καθώς και από άλλα 14 αθλητικά κανάλια.

Ταυτόχρονα, προσθέσαμε στο «μπουκέτο» καναλιών μας τα τέσσερα κανάλια Novacinema και τα έξι Novasports. Τα νέα κανάλια δίνουν συνέχεια στην υπόσχεση προς τους συνδρομητές μας για ακόμα περισσότερες επιλογές σε πρεμιέρες (blockbuster), κλασικές ταινίες και δημοφιλείς αμερικανικές σειρές. Επιπλέον, προσφέρουν πολλές ώρες κορυφαίου αθλητικού περιεχομένου, όπως ελληνικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου, ευρωπαϊκό πρωτάθλημα καλαθόσφαιρας, ευρωπαϊκό και λατινοαμερικάνικο πρωτάθλημα ποδοσφαίρου και πολλά άλλα για τα οποία η NOVA κατέχει τα δικαιώματα στην Κύπρο.

Τι προσφέρει σήμερα η Cytavision στους συνδρομητές της;

Η Cytavision αποτελεί την πιο ολοκληρωμένη πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης, ή διαφορετικά, όπως εμείς την αποκαλούμε, την ολοκληρωμένη πλατφόρμα τηλεοπτικής ψυχαγωγίας στην κυπριακή αγορά.

Οι συνδρομητές μας μπορούν να ζήσουν ό,τι φανταστούν, από την άνεση του καναπέ τους, μέσα από 70 και πλέον κανάλια από όλες τις θεματικές ενότητες αθλητικά, ταινίες, ντοκιμαντέρ, παιδικά, ειδησεογραφικά, μουσική, lifestyle), ανάλογα με το πακέτο που έχουν επιλέξει.  Μπορούν επίσης να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία πλέον πακέτα, Value Pack, Value Pack Plus και Full Pack, αυτό που ικανοποίει τις δικές τους ανάγκες ψυχαγωγίας, αλλά και εμπίπτει μέσα στις οικονομικές τους δυνατότητες.

Ταυτόχρονα, σήμερα έχουν στη διάθεση τους μια σειρά από διαδραστικές (interactive) εφαρμογές που τους προσφέρουν τη δυνατότητα να επιλέξουν το πρόγραμμα που επιθυμούν τη στιγμή που τους βολεύει. Με το πάτημα ενός κουμπιού μπορούν να παρακολουθούν προγράμματα από τα κυπριακά κανάλια μέχρι και τρεις μέρες μετά την κανονική ώρα μετάδοσης τους μέσω της υπηρεσίας Catch-up TV, να ενοικιάζουν ταινίες από το Video on Demand (VoD), να ενημερώνονται για το πρόγραμμα των επόμενων επτά ημερών για όλα τα κανάλια με τον Ηλεκτρονικό Οδηγό Προγραμμάτων. Με την υπηρεσία Pay per View, οι συνδρομητές του Value Pack μπορούν να επιλέγουν και να παρακολουθούν ποδοσφαιρικούς αγώνες που μεταδίδονται ζωντανά στα κανάλια Cytavision Sports.

Επιπλέον, μέσω του δικού μας αποκωδικοποιητή, οι συνδρομητές μας βλέπουν τα κυπριακά κανάλια (ΡΙΚ1, ΡΙΚ2, ΑNΤ1, Sigma, Mega, Plus TV, New Extra TV και Capital TV) σε ψηφιακή μορφή εικόνας και ήχου, χωρίς να χρειαστεί να προμηθευτούν επιπρόσθετο ψηφιακό αποκωδικοποιητή ή άλλη τηλεόραση τεχνολογίας MPEG4.

Με δεδομένη μάλιστα και την ευρεία κάλυψη που προσφέρουμε και την παροχή της υπηρεσίας σε παγκύπρια βάση, ακόμα και σε περιοχές που η λήψη των κυπριακών καναλιών είναι σήμερα αδύνατη, οι συνδρομητές της Cytavision είναι σίγουρα κερδισμένοι, έχοντας στη διάθεση τους πολλαπλές επιλογές, καλύτερη ποιότητα και προσιτές τιμές.

Τι μερίδιο της αγοράς κατέχετε;

Η Cytavision κατέχει περίπου το 62% της αγοράς συνδρομητικής IPTV και το 32% της ψηφιακής TV επί πληρωμή.  Η πυκνότητα ψηφιακής TV επί πληρωμή φθάνει γύρω στο 60% σε σχέση με τα νοικοκυριά που έχουν internet.

Ποια τα επόμενα βήματα της Cytavision;

Στρατηγική μας είναι να προσφέρουμε μια ελκυστική πρόταση προς τους πελάτες μας, που να υπερβαίνει σε αξία το κόστος παροχής της υπηρεσίας.  Για να το πετύχουμε αυτό, επικεντρωνόμαστε σε δύο άξονες: Στο εύρος και ποιότητα περιεχομένου και στην καινοτομία.

Όσον αφορά τον άξονα της ποιότητας, κύριο μέλημα μας είναι το ποιοτικό περιεχόμενο και ο συνεχής εμπλουτισμός του, για ικανοποίηση του συνόλου των αναγκών των πελατών μας, με εστίαση στο Premium αθλητικό περιεχόμενο και συγκεκριμένα στο Κυπριακό και Ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο, σε ταινίες και σειρές όπως τα Nova cinema, FX, Universal Channel, σε Ντοκιμαντέρ ποιότητας όπως το Discovery, National Geographic, σε Παιδικά όπως το Disney Channel, Baby TV και πολλά άλλα.

Ο άξονας της καινοτομίας εστιάζεται στην αναβάθμιση της διαδραστικότητας και βελτίωση της εμπειρίας πελάτη.  Συγκεκριμένα, σήμερα βρισκόμαστε στο τελικό στάδιο αναβάθμισης της πλατφόρμας Cytavision η οποία θα βελτιώσει την ποιότητα των υπηρεσιών Catch up TV, Pay per View, VoD, για πιο εύκολη και γρήγορη πλοήγηση.  Επίσης, η εναλλαγή καναλιών θα γίνεται σε λιγότερο από ένα δευτερόλεπτο, βελτιώνοντας σημαντικά την εμπειρία πελάτη.  Ταυτόχρονα, προγραμματίζουμε την εισαγωγή νέων υπηρεσιών, όπως προβολή καναλιών υψηλής ευκρίνειας (HD), υποστήριξη προγραμμάτων 3D, ενοικίαση ταινιών με συνδρομή (Subscription-VoD) κ.α.

Πρόσθετα, μελετούμε την ανάπτυξη νέων καινοτόμων υπηρεσιών, όπως “media sharing”, το οποίο επιτρέπει διακίνηση περιεχομένου από συσκευή σε συσκευή, όπως για παράδειγμα από το computer στην TV, απόλαυση του περιεχομένου πέραν της TV και σε άλλες συσκευές όπως computer και tablet, υπηρεσίες διαδικτύου στον αποκωδικοποιητή, όπως Youtube, VoD και πολλά άλλα.

Τέλος, είναι σημαντικό να τονίσω ότι η πλατφόρμα Cytavision διαθέτει σύστημα γονικού ελέγχου και σύστημα ελέγχου αγοράς περιεχομένου, διασφαλίζοντας έτσι κατά κύριο λόγο την προβολή του επιτρεπτού περιεχομένου στον κατάλληλο χρήστη.

Ποιος είναι ο ρόλος της Cytavision στο νέο περιβάλλον της ψηφιακής τηλεόρασης;

Στη Cyta, αντιλαμβανόμενοι από πολύ νωρίς τις προκλήσεις, πήραμε στρατηγική απόφαση να εισέλθουμε στον τομέα παροχής υπηρεσιών περιεχομένου, εφαρμογών και ολοκληρωμένων υπηρεσιών, ούτως ώστε να αποφύγουμε τον κίνδυνο να παραμείνουμε ως μια εταιρεία που λειτουργεί δίκτυα επικοινωνίας και προσφέρει βασικές υπηρεσίες με αυστηρές ρυθμιστικές επιβολές.

Έτσι, αναπτύξαμε από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας, την πλατφόρμα παροχής διαδραστικής τηλεόρασης και εισήλθαμε δυναμικά στον χώρο της ψηφιακής τηλεόρασης και γενικότερα της παροχής περιεχομένου με την υπηρεσία Cytavision.  Η κίνηση μας ήταν τότε ένα από τα λίγα επιτυχημένα παραδείγματα παγκοσμίως, ενώ σε εθνικό επίπεδο ήταν η πρώτη πλατφόρμα η οποία μετέδιδε για πρώτη φορά την ψηφιακή εμπειρία.

Με άλλα λόγια, οι συνδρομητές της Cytavision έχουν εισέλθει εδώ και καιρό στην εποχή της ψηφιακής διαδραστικής τηλεόρασης.

Είναι εμφανές ότι η διαδραστική τηλεόραση μέσω του πρωτοκόλλου διαδικτύου (IP) ξεπερνά κατά πολύ τη στενή έννοια της επίγειας ψηφιακής μετάδοσης τηλεοπτικών προγραμμάτων και αγγίζει την ευρύτερη έννοια της «ψηφιακής τηλεόρασης», η οποία αναφέρεται στις δυνατότητες που αναδύονται με τη ψηφιοποίηση της εικόνας και ήχου και τη δυνατότητα επεξεργασίας και ενσωμάτωσης σε διάφορες άλλες λογισμικές εφαρμογές.  Η διαδραστικότητα είναι ένα από τα πλέον σημαντικά πλεονεκτήματα που προσφέρει η Cytavision, αφού με την αμφίδρομη επικοινωνία ο θεατής έχει τη δύναμη της επιλογής.

Υπάρχουν προκλήσεις στον τομέα της συνδρομητικής IPTV;

Στον τομέα γενικά της TV επί πληρωμή, λόγω και των τεχνολογικών εξελίξεων, υπάρχει πληθώρα προκλήσεων.  Η πρώτιστη εμπορική πρόκληση είναι το κόστος περιεχομένου, ιδιαίτερα του αθλητικού, αλλά και του cinema.  Όσον αφορά το αθλητικό, η στρατηγική των εταιρειών είναι η αποκλειστικότητα, με αποτέλεσμα ο ανταγωνισμός απόκτησης του να ανεβάζει το κόστος σε ψηλά επίπεδα.

Στο πολύ σύντομο μέλλον θα πρέπει να αντιμετωπισθούν οι νέες εταιρείες Over the Top (OTT) οι οποίες δραστηριοποιούνται μέσω του διεθνούς ιστού στην προσφορά περιεχομένου, κυρίως ταινιών κατά ζήτηση ή Pay Per View. Τέτοιες εταιρείες είναι η Netflex, YouTube, Dailymotion, Lovefilm, Hulu κ.α., οι οποίες σήμερα προσφέρουν υπηρεσίες VoD και SVoD σε εθνικό και περιφερειακό επίπεδο βάσει των δικαιωμάτων του περιεχομένου που κατέχουν.  Πρόθεση τους είναι να προχωρήσουν την προσφορά σε διεθνές επίπεδο και να εμπλουτίσουν περισσότερο το περιεχόμενο τους και τις υπηρεσίες τους.

Επίσης, η ολοκλήρωση της Ψηφιακής Τηλεόρασης με το διαδίκτυο (Connected TV), δηλαδή η μεταφορά περιεχομένου Web στην TV, αλλά και στα smartphones που άρχισε ήδη με τις εταιρείες Dallymotion, Samsung, Sony, Google κ.α., είναι η πλέον πρόσφατη τεχνολογική εξέλιξη στην αγορά ψηφιακής τεχνολογίας για παροχή περιεχομένου, αλλά και πληθώρας εφαρμογών και υπηρεσιών μέσω διαδικτύου.  Επομένως, είναι και αυτές οι εταιρείες διεθνείς δυνητικοί ανταγωνιστές.

Τέλος, η πειρατεία premium περιεχομένου, κυρίως αθλητικού, μέσω χρήσης Dreambox και η παράνομη χρήση περιεχομένου από το διαδίκτυο διαβρώνει σημαντικά τα έσοδα των νόμιμων εταιρειών.  

Λαμβάνοντας τα πιο πάνω υπόψη, εκτιμώ ότι η πειρατεία είναι ίσως ο πλέον σημαντικός ανταγωνιστής εφόσον δεν υπάρχει εύκολος τρόπος αντιμετώπισης της από τους παραδοσιακούς παίχτες της αγοράς.

Καταλήγοντας, ευελπιστώ ότι η στρατηγική που χαράξαμε πρωτίστως θα προσθέσει αξία και πλούσια εμπειρία στους πελάτες μας και θα διασφαλίσει τη συνέχεια της επιτυχημένης πορείας της Cytavision.

sigmalive.com




by Γεωρ. Μοσχίδης, 25 Feb 2012, Comments(0)


Comments
Διακαίωμα σχολιασμού των ειδήσεων έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη


MKPNews ©2004-2005 All rights reserved
 
 

MKPortal C1.2.2 ©2003-2008 mkportal.it
Page generated in 0.05892 seconds with 15 queries
MKCorporate 1 template by visiblesoul
free counters