Το γρήγορο Ίντερνετ στην οθόνη της ΤV!

News->IPTV->Το γρήγορο Ίντερνετ στην οθόνη της ΤV! [ Find ]  
Στείλε το άρθρο με Email Το γρήγορο Ίντερνετ στην οθόνη της ΤV!

Αλλάζει το τοπίο με τη δημιουργία μιας νέας τηλεόρασης που δεν θα φθάνει στο σαλόνι των τηλεθεατών μέσω των κεραιών και των δορυφορικών πιάτων

Το γρήγορο Ίντερνετ στην οθόνη της ΤV!

Ταινίες, αγώνες και τηλεοπτικά προγράμματα από τη γραμμή του τηλεφώνου

ΡΕΠΟΡΤΑΖ: ΚΩΣΤΑΣ ΝΤΕΛΕΖΟΣ

ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΗΚΕ: Σάββατο 14 Μαρτίου 2009

Απλώνεται μέσω του γρήγορου Ίντερνετ η... νέα τηλεόραση, η οποία πλέον θα φτάνει στο σαλόνι των τηλεθεατών όχι μέσω των κλασικών κεραιώνεπίγειων ή δορυφορικών- αλλά μέσω της γραμμής του τηλεφώνου!

Οι νέες υπηρεσίες τηλεόρασης μέσω του Ίντερνετ (ΙΡΤV) επιτρέπουν στον συνδρομητή να μην είναι απλά παθητικός τηλεθεατής, αλλά να επιλέγει ο ίδιος πότε θα δει ένα τηλεοπτικό πρόγραμμα, πόσες φορές θα το δει, να αγοράσει μια κινηματογραφική ταινία χωρίς να βγει από το σπίτι του, ακόμα και να κάνει μόνος του όσες επαναλήψεις (replay) επιθυμεί σε δύσκολες φάσεις ποδοσφαρικών αγώνων!

Σε σχέση με την παραδοσιακή τηλεόραση, το πλεονέκτημα του ΙΡΤV είναι αφενός η δυνατότητα για μετάδοση πολύ περισσότερων καναλιών και αφετέρου η υπηρεσία «video on demand», δηλαδή, η δυνατότητα του συνδρομητή να βλέπει ανά πάσα στιγμή κάποια ταινία.

Μπορεί τα πρώτα πακέτα τηλεόρασης μέσω του Ίντερνετ να ξεκίνησαν να διατίθενται πριν από περίπου δύο χρόνια, όμως από τον περασμένο μήνα ο ανταγωνισμός άρχισε να εντείνεται με είσοδο νέων παιχτών στην αγορά- όπως είναι ο ΟΤΕ και η Ηellas Οnline- και κυρίως με τη διάθεση νέων υπηρεσιών. Πρακτικά, αυτό σημαίνει ότι οι συνδρομητές του γρήγορου Ίντερνετ, με επιπλέον 9-15 ευρώ τον μήνα μπορούν να βλέπουν πολυάριθμα τηλεοπτικά κανάλια (ελληνικά και ξένα), αλλά και να έχουν στη διάθεσή τους νύχτα- μέρα χιλιάδες ταινίες, ακόμα και πρώτης προβολής, επιλέγοντας μάλιστα ποια θέλουν τη δεδομένη στιγμή!

Οι πρώτοι πάροχοι που προσέφεραν τέτοιου είδους υπηρεσίες ήταν η Οn Τelecoms και η Vivodi Τelecom. Από τις αρχές του περασμένου μήνα άρχισε η εμπορική διάθεση αντίστοιχων υπηρεσιών από τον ΟΤΕ σε πέντε μεγάλα αστικά κέντρα της χώρας (Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ηράκλειο και Λάρισα), ενώ από τις αρχές της εβδομάδας στον χορό μπήκε και η Ηellas Οnline, παρουσιάζοντας τη δική της πρόταση.

Οι υπηρεσίες. Τα πακέτα του γρήγορου Ίντερνετ που συνδυάζουν δύο ή και περισσότερες υπηρεσίες, τα αποκαλούμενα και multi play, είναι ιδιαίτερα δημοφιλή στην υπόλοιπη Ευρώπη τα τελευταία 3-4 χρόνια. Στη χώρα μας, έντονη κινητικότητα υπάρχει εδώ και περίπου δύο χρόνια, με τη διάθεση αρκετών πακέτων double play (σταθερή τηλεφωνία και Ίντερνετ), ενώ από πέρυσι στα πακέτα αυτά οι εταιρείες Οn Τelecoms και Vivodi προσέθεσαν και υπηρεσίες τηλεόρασης και video (triple play).

Οι νέες υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη μετάδοση ψηφιακής τηλεόρασης μέσω Διαδικτύου ή βίντεο κατ΄ επιλογήν (video on demand) που απαιτούν τη σύνδεση της τηλεόρασης με την τηλεφωνική γραμμή.

Οι συνδρομητές προμηθεύονται ένα μόντεμ για τη γρήγορη σύνδεση στο Διαδίκτυο κι έναν αποκωδικοποιητή- videobox, ο οποίος μεσολαβεί μεταξύ της τηλεόρασης και της τηλεφωνικής γραμμής για τη μετάδοση τηλεοπτικών προγραμμάτων και την αγορά κινηματογραφικών ταινιών από το σπίτι. Μέσω του τηλεκοντρόλ οι χρήστες μπορούν να διαλέξουν τι θα παρακολουθήσουν (τηλεόραση ή βίντεο). Τα διαθέσιμα μέχρι τώρα πακέτα ΙΡΤV περιλαμβάνουν συνολικά 65 ελληνικά και ξένα τηλεοπτικά κανάλια. Ένα από τα βασικά πλεονεκτήματα των νέων πακέτων είναι οι επιπλέον υπηρεσίες, όπως είναι η δυνατότητα για παρακολούθηση μιας ταινίας ή μιας σειράς όποτε το θελήσει ο συνδρομητής, αλλά και η δυνατότητα να δει ο συνδρομητής το τηλεοπτικό πρόγραμμα που «έχασε» μέσα σε ένα χρονικό διάστημα τριών ημερών.


Δημοφιλή πακέτα στην αγορά

Oι τηλεπικοινωνιακοί πάροχοι μέσω των νέων υπηρεσιών ΙΡΤV επιδιώκουν να δημιουργήσουν μία πιο στενή σχέση με τους συνδρομητές τους και γι΄ αυτό ορισμένοι από αυτούς τις εντάσσουν στα πακέτα υπηρεσιών τηλεφωνίας και Ίντερνετ. Τα πακέτα αυτά που ονομάζονται double ή triple play ανάλογα με το πόσες κατηγορίες υπηρεσιών περιλαμβάνουν, έχουν αρχίσει να γίνονται όλο και πιο δημοφιλή στην ελληνική αγορά, όπως φάνηκε και από πρόσφατη έρευνα της Focus που αφορά την περίοδο 30 Σεπτεμβρίου- 22 Δεκεμβρίου 2008.

Συγκεκριμένα η διείσδυση των πακέτων σε πανελλαδικό επίπεδο εκτιμάται στο 20,6% παρουσιάζοντας αύξηση 15,7% από την περίοδο του καλοκαιριού (24/6- 29/9/2008) και συνολικά 32,1% από το δεύτερο τρίμηνο του 2008.




by Γ Μοσχίδης, 16 Mar 2009, Comments(0)


Comments
Διακαίωμα σχολιασμού των ειδήσεων έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη


MKPNews ©2004-2005 All rights reserved
 
 

MKPortal C1.2.2 ©2003-2008 mkportal.it
Page generated in 0.0488 seconds with 15 queries
MKCorporate 1 template by visiblesoul
free counters