Αφουγκραζόμαστε τις αντιδράσεις των καταναλωτών

News->Ελλάδα->Αφουγκραζόμαστε τις αντιδράσεις των καταναλωτών [ Find ]  
Στείλε το άρθρο με Email Αφουγκραζόμαστε τις αντιδράσεις των καταναλωτών

«Αφουγκραζόμαστε τις αντιδράσεις των καταναλωτών»

 

Ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Netmed, Τάσος Ξιναρής πιστεύει ότι η κρίση μπορεί να λειτουργήσει θετικά για τη συνδρομητική ψηφιακή πλατφόρμα
Συμπληρώνει 10 χρόνια στη μετάδοση δορυφορικών ψηφιακών συνδρομητικών υπηρεσιών. Εχει πλέον νέα ιδιοκτησία, καθώς πέρασε στη Forthnet, και ήδη βάζει σε εφαρμογή νέα σχέδια. Το τηλεοπτικό τοπίο άλλωστε αλλάζει και η ψηφιακή πλατφόρμα της Nova προετοιμάζεται για το καινούργιο ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Ηδη λανσάρει ακόμα ένα κανάλι, το Foxlife, νέο, πιο φτηνό πακέτο (Start Pack, 19,90 ευρώ), ενώ έχοντας εξασφαλίσει τα δικαιώματα των ποδοσφαιρικών αγώνων της Σούπερ Λιγκ (εκτός των εντός έδρας αγώνων Ολυμπιακού και Ξάνθης που τα έχει η ΝΕΤ) για τα επόμενα τρία χρόνια, αλλά και αγώνες του Τσάμπιονς Λιγκ για το ίδιο διάστημα, οι υπεύθυνοι της Nova σχεδιάζουν τις επόμενες κινήσεις τους. Ο γενικός διευθυντής μάρκετινγκ του ομίλου Netmed (στον οποίο ανήκει η Nova) Τάσος Ξιναρής μιλάει για τα νέα δεδομένα, τις συνδρομές που αρκετοί χαρακτηρίζουν υψηλές, θεωρεί ότι η οικονομική κρίση μπορεί να επηρεάσει θετικά τον συγκεκριμένο τομέα και αναφέρεται στους νέους στόχους και τη στρατηγική της εταιρείας.

Εχετε πιάσει το στόχο από πλευράς συνδρομητών; Ορισμένοι θεωρούν ακριβές τις συνδρομές, θα υπάρξουν αλλαγές στη στρατηγική σας;

«Οι συνδρομητές μας ξεπερνάνε τους 340.000. Η πορεία της Nova είναι συνεχώς ανοδική, ακόμα και την περίοδο του Alpha Digital. Και γιατί το λέω αυτό; Διότι η ποιότητα που προσφέρουμε στη Nova είναι επάξια της τιμής της. Μπορεί κάποιοι να θεωρούν ότι είναι ακριβή η συνδρομή, αλλά για να προσφέρεις αποκλειστικό πρόγραμμα, καλές ταινίες, σειρές, αθλητικά, πρέπει να πληρώσεις για να το πάρεις και να το έχεις. Για παράδειγμα, από την περίοδο του Alpha Digital τα δικαιώματα για τους αγώνες εκτοξεύτηκαν στα ύψη. Μια εταιρεία για να είναι υγιής και να συνεχίσει πρέπει να διαμορφώσει την οικονομική της πολιτική έτσι ώστε να μπορεί να παρέχει με εμπορική λογική το προϊόν της. Ακούω γιατί είναι 58 ευρώ η συμμετοχή στο πλήρες πακέτο. Εχουν γίνει πολλές μελέτες κι αυτό μας επέτρεψε να είμαστε στην αγορά, ενώ ο Alpha Digital δεν είναι. Η πολιτική μας και στην αγορά δικαιωμάτων, ακόμα κι αν μπει ανταγωνιστής που δίνει τιμές οι οποίες δεν ανταποκρίνονται στη δυναμική της αγοράς, δεν είναι να ξεφεύγουμε και να κάνουμε τέτοιου τύπου προσφορές».

Σε σύγκριση με το εξωτερικό, όμως, αν και μιλάμε για διαφορετικές αγορές, οι συνδρομές είναι υψηλές.

«Τα προϊόντα και οι εμπορικές πολιτικές διαμορφώνονται μέσα στην αγορά που λειτουργούν. Αλλο να λειτουργείς σε μια αγορά 60 εκατομμυρίων κατοίκων κι άλλο σε μία 10 εκατομμυρίων. Οι τιμές που προσφέρουμε δεν είναι τιμές αισχροκέρδειας, θα ήμασταν χαζοί να το κάναμε αυτό. Είμαστε πολύ προσεκτικοί σε αυτά που προσφέρουμε και πάντα μέσα στο πλαίσιο της αγοράς. Βέβαια, αφουγκραζόμαστε τις αντιδράσεις των καταναλωτών. Είμαστε μια κερδοφόρα εταιρεία, που συνεχίζει την πορεία της με ικανοποιημένους συνδρομητές. Φέραμε πριν από ενάμιση χρόνο τα πακέτα για να δούμε και αντιδράσεις της αγοράς και από τις αρχές Μαρτίου έχουμε λανσάρει ακόμα ένα, το Start Pack στα 19,90 ευρώ. Κι αυτό είναι αντίδραση στις ανάγκες της αγοράς όπου βλέπουμε ότι κάποιοι θέλουν να ξεκινήσουν να βλέπουν τη Nova, γι' αυτό και το λέμε Start Pack. Είναι μια αφετηρία στον κόσμο της Nova, παίρνεις έναν αρκετά σημαντικό πλούτο καναλιών κι έρχεται να καλύψει κι ένα κενό ακόμα, αυτό της λήψης των ελεύθερων καναλιών, καθώς εκεί όπου υπάρχουν προβλήματα μπορείς να βλέπεις μέσα από τη Nova όλα τα ελεύθερα κανάλια με τέλεια λήψη εικόνας και ήχου».

Οι αλλαγές στην αγορά με την είσοδο των τηλεπικοινωνιακών εταιρειών θα επηρεάσουν την κατάσταση;

«Η κίνηση της Forthnet ήταν πάρα πολύ σημαντική στρατηγικά, καθώς την έχει κάνει έναν πολύ δυνατό παίκτη στο κομμάτι των τηλεπικοινωνιών ευρύτερα έχοντας μια γκάμα προϊόντων ασυναγώνιστη, παντρεύοντας τα δικά της προϊόντα με την ψηφιακή πλατφόρμα της Nova. Σίγουρα θα δημιουργηθούν προτάσεις προς τους καταναλωτές πολύ δελεαστικές. Είναι πρακτικές που έχουν δοκιμαστεί στο εξωτερικό κι εμείς στο διάστημα που θα κρίνουμε σωστό να εισαχθούν, θα το κάνουμε. Εστιαζόμαστε αυτή την ώρα στη συμφωνία με τη Σούπερ Λίγκα για τα δικαιώματα για τα επόμενα τρία χρόνια που θεωρώ μεγάλη επιτυχία, αλλά οι προοπτικές είναι πάρα πολύ καλές, άσχετα και με το κακό οικονομικό κλίμα».

Φοβάστε ότι η οικονομική κρίση θα σας επηρεάσει αρνητικά;

«Νομίζω ότι θα γίνει το αντίθετο. Ο κόσμος δεν σταματάει να βγαίνει, αλλά σε τέτοιες περιόδους περιορίζεται στο σπίτι. Περιορίζει τις εξόδους του και ψάχνει άλλους τρόπους ψυχαγωγίας μέσα στο σπίτι. Και η Nova είναι η νούμερο ένα πλατφόρμα τηλεοπτικής ψυχαγωγίας στο σπίτι με μια σημαντική ποικιλία καναλιών και προγραμμάτων για να καλύψει τις ανάγκες όλης της οικογένειας. Παρέχουμε υπηρεσίες όπως το PVR -που δίνει δυνατότητα στο ίδιο σπίτι να παρακολουθείς ταυτόχρονα δύο διαφορετικά κανάλια, να γράφεις ένα τρίτο ή να μπορείς να πας μπρος-πίσω το πρόγραμμα- που αξίζει τα λεφτά της. Γι' αυτό και πιστεύουμε ότι είναι ευνοϊκές οι συνθήκες ώστε κάποιος να θέλει να έχει την πλατφόρμα μας».


ΣΩΤΗΡΗΣ ΜΑΝΙΑΤΗΣ
Enet.gr



by Γ Μοσχίδης, 16 Mar 2009, Comments(0)


Comments
Διακαίωμα σχολιασμού των ειδήσεων έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη


MKPNews ©2004-2005 All rights reserved
 
 

MKPortal C1.2.2 ©2003-2008 mkportal.it
Page generated in 0.0483 seconds with 15 queries
MKCorporate 1 template by visiblesoul
free counters