Μέγα-τηλεσκόπιο 'Kepler'.

News->Διάστημα->Μέγα-τηλεσκόπιο 'Kepler'. [ Find ]
Στείλε το άρθρο με Email Μέγα-τηλεσκόπιο 'Kepler'.

Η "NASA" στην αναζήτησή της για τη δεύτερη "Γαία" ξεκινά  ακριβό διαστημικό εγχείρημα αξίας  550 εκατομμυρίων δολλαρίων.Η αμερικανική διαστημική οργάνωση ευελπιστεί να ανακαλύψει παρόμοιους με το μέγεθος της Γης πλανήτες εκτός του ηλιακού μας συστήματος που να πληρούν τις προυποθέσεις ύπαρξης ζωής,για το λόγο αυτό στέλνει σε επιστημονική  αποστολή  το Σάββατο 04.49 ώρα Κεντρικής Ευρώπης το μεγάλο διαστημικό τηλεσκόπιο "Kepler".

Η μεταφορά του θα γίνει  με πύραυλο "Delta II" από το Ακρωτήριο Κανάβεραλ στη Φλόριδα.Αποστολή του είναι να μελετήσει περισσότερα από 100.000 άστρα στην περιοχή του γαλαξία μας με στόχο,όπως προαναφέραμε, την εύρεση πλανητών που περιστρέφονται γύρω από ήλιους παρόμοιους με τον δικό μας.Σύμφωνα με τους αστρονόμους ο γαλαξίας μας περιέχει τουλάχιστον 100 δισεκατομμύρια άστρα.

Το κόστος της όλης επιχείρησης υπολογίζεται σε 550 εκατομμύρια δολλάρια,ήτοι 435 εκατομμύρια Ευρώ.Η έρευνα πιθανολογείται να διαρκέσει γύρω στα τρεισήμισι χρόνια.

Σημαντικό εξάρτημα της αποστολής αποτελέι η 95-Megapixel-ψηφιακή κάμερα,η οποία εντοπίζει αμυδρά, περιοδικές μεταβολές στη φωτεινότητα των άστρων όταν περνούν πλανήτες μπροστά τους,πρόκειται κατά τη "NASA" για τη πιο ισχυρή κάμερα που μεταφέρθηκε ποτέ στο διάστημα.

Βέβαια η αναζήτηση πλανητών παρόμοιων με το δικό μας  είναι μια δύσκολη αποστολή.Οι επιστήμονες μέχρι τώρα ανακάλυψαν γύρω στους 350 πλανήτες εκτός του ηλιακού μας συστήματος,όμως αυτοί οι εξω-πλανήτες μοιάζουν να έχουν το μέγεθος του Δία και να είναι αεριώδεις ,εκτός αυτού αρκετοί φαίνεται να είναι πολύ κρύοι ή πολύ θερμοί που δυσχεραίνει την πιθανότητα ύπαρξης "ζωής". Πηγή:satundkabel.magnus.de

naftemporiki.gr

Ετοιμο για εκτόξευση το τηλεσκόπιο Kepler

Την πρώτη αποστολή αναζήτησης πλανητών στο Γαλαξία μας που μοιάζουν με τη Γη εγκαινιάζει σήμερα η NASA.

«Πρωταρχικός στόχος της αποστολής είναι η ανακάλυψη πλανητών στο μέγεθος της Γης που διαθέτουν τις προϋποθέσεις για την ύπαρξη ζωής προκειμένου να βρει επιτέλους απάντηση το αιώνιο ερώτημα: «Υπάρχουν πολλοί πλανήτες σαν το δικό μας ή η Γη είναι μοναδική;», δηλώνει ο επικεφαλής της αποστολής Μπιλ Μπορούκι, υπεύθυνος επιστημονικός διερευνητής της αποστολής στο Ερευνητικό Κέντρο Έιμς της NASA.

Διάχυτη θα είναι η αγωνία μεταξύ των επιστημόνων την ώρα της εκτόξευσης του διαστημικού αεροσκάφους Kepler –το οποίο θα είναι εξοπλισμένο με το μεγαλύτερο τηλεσκόπιο όλων των εποχών- από το διαστημικό κέντρο στο Ακρωτήριο Κανάβεραλ στη Φλόριντα.

Εάν πάνε όλα κατ’ ευχήν, το Kepler θα παρατηρεί για τα επόμενα 3,5 χρόνια περισσότερους από 100.000 αστέρες που βρίσκονται σε ένα μόνο τμήμα του έναστρου ουράνιου θόλου όπου βρίσκεται ο Γαλαξίας μας και συγκεκριμένα στην περιοχή όπου εντοπίζονται οι αστερισμοί Λύρα και Κύκνου.

Η παρατήρηση του διαστημικού τηλεσκοπίου θα επικεντρώνεται στην «κατοικήσιμη ζώνη» εκεί όπου υπάρχουν περισσότερες πιθανότητες ζωής, αναφέρουν οι ειδικοί επιστήμονες.

by restlin, 07 Mar 2009, Comments(0)