Λεπτομερής ανακοίνωση της 'Virgin Media' σχετικά
με την χρηματοδοτική σύμβασή της με την 'BSkyB'.

News->Κόσμος->Λεπτομερής ανακοίνωση της 'Virgin Media' σχετικά
με την χρηματοδοτική σύμβασή της με την 'BSkyB'.
[ Find ]  
Στείλε το άρθρο με Email Λεπτομερής ανακοίνωση της 'Virgin Media' σχετικά
με την χρηματοδοτική σύμβασή της με την 'BSkyB'.

Ο βρετανικός καλωδιακός παροχέας"Virgin Media" γνωστοποίησε την περασμένη Πέμπτη περαιτέρω λεπτομέρειες, αναφορικά με την σύμβαση που υπέγραψε στις 4.Νοεμβρίου με τον συνδρομητικό παροχέα "BSkyB".Μετά από επιτυχείς πια διαπραγματεύσεις οι δύο πλευρές συνήψαν μακροχρονια σύμβαση που έχει ως αντικείμενο την συνέχιση της αμοιβαίας ανταλλαγής καναλιών ανάμεσα στις τηλεοπτικές πλατφόρμες τους. Όπως ανακοίνωσε ο μεγαλύτερος βρετανικός καλωδιακός παροχέας για τα ετήσια αδειοδοτικά τέλη θα καταβάλει στην BSkyB το ποσό των 36,9 εκατ.Ευρώ με τις παρακάτω αναπροσαρμογές:αρχικά για τα δύο πρώτα έτη 7,4 εκατ,Ευρώ και αντίστοιχα κατά τους τελευταίους επτά μήνες της χρονικής διάρκειας του συμβολαίου,έως τα τέλη Ιουνίου του 2011, το ποσό των 9,8 εκατ.Ευρώ.Η "Virgin Media" πάλι από την πλευρά της θα λάβει από τον παροχέα "BSkyB" ,για την διοχέτευση των βασικών καναλιών του, ανάλογες πληρωμές.οι οποίες ανέρχονται τουλάχιστον σε 24 εκατομμύρια λίρες Βρετανίας,ήτοι γύρω στα 29,6 εκατ.Ευρώ.


Έτσι από τις 13 Νοεμβρίου,σύμφωνα με τα παραπάνω υπογραφόμενα συμβόλαια των δύο παροχέων,τα κύρια προγράμματα του βρετανικού "Sky":Sky1, Sky2, Sky3, Sky News, Sky Sports News, Sky Arts 1, Sky Arts 2, Sky Reals Lives και Sky Real Lives 2,θα επανατροφοδοτηθούν και πάλι στα καλωδιακά δίκτυα της "Virgin Media",συνακόλουθα τα κύρια προγράμματα της "Virgin Media":Living, Living 2, Bravo, Bravo 2, Trouble, Challenge και Virgin 1 θα συνεχίσουν την εκπομπή τους μέσα από το συνδρομητικό πακέτο του "BSkyB".Οι δύο αμοιβαίες συμβάσεις ισχύουν μέχρι τον Ιούνιο του 2011.

 

Η "Virgin Media" την προηγούμενη χρονιά είχε εκτοπίσει από το καλωδιακό της δίκτυο τα κανάλια του παροχέα "BSkyB":Sky1, Sky 2, Sky2, Sky Sports News και Sky News και μέχρι τούδε οι δύο πλευρές δεν μπόρεσαν να έρθουν σε οικονομική συμφωνία .Η υπόθεση έφθασε μάλιστα μέχρι το ανώτατο βρετανικό δικαστήριο,ο δε καλωδιακός φορέας έχασε τότε από την έξοδο των καναλιών Sky περίπου 40.000 συνδρομητές.Σε ανακοίνωσή της η "BSkyB" δήλωσε οτι τώρα πια που οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία θα αρθούν όλες οι νομικές διαδικασίες σχετιζόμενες με την μετάδοση των κυρίων προγραμμάτων τους.Πηγή Ενημέρωσης:infosat.de

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 





by restlin, 08 Nov 2008, Comments(0)


Comments
Διακαίωμα σχολιασμού των ειδήσεων έχουν μόνο τα εγγεγραμμένα μέλη


MKPNews ©2004-2005 All rights reserved
 
 

MKPortal C1.2.2 ©2003-2008 mkportal.it
Page generated in 0.06567 seconds with 15 queries
MKCorporate 1 template by visiblesoul
free counters